I'm about to go insane, I'm jumping off this train.

http://www.youtube.com/watch?v=4wAyHyQeOiI&feature=related
Fading, fading, fading, fa-a-a !



Lista, varför inte ?

ÄR DU EN BRA POJKVÄN: Jag har alltid mer ben i kuken än killen, så .. ja.
HUR RAGGAR DU: Få ögonkontakt & vara mig själv räcker.
VAD HETER DU: Clary
KALLAS: Clitt, Clittan, Clarraan, Päron, Clitticlitt.. jaa finns säkert massa mer.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Packat upp ALLA lådor & ställt iordning allt, duktiga jag! Lagat mat har jag också gjort, inte för döligt om jag får säga mitt.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Just nu sitter jag & väntar på att mamma & hasseman ska komma. Ska fixa med gardiner & så vidare. Sen kommer EMMA & Virre hit, big brother kväll :-)
VAD VILL DU HELST HA NU: Oohh.. godis, tror jag. Mhm ! Sommar vore gott också.
VAR ÄR DU NU: I mitt vardagsruuum
SAKNAR DU NÅGON NU: Hm.. jodå!
RÖKER DU: Yes, tyvärr.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Typ.. 1 månad sen, av syrran.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Ingen aning faktiskt. Kitty skulle till Wärs, yeey..
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vita & svarta, va t.o.m tvungen att kolla.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Njeee.. kan ja inte påstå.
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mammselliii
VAD PRATADE NI OM: Att hon skulle hit o hjälpa mig med gardinstängerna o allt detdär.
VAD GÖR DU JUST NU: Hahahaha jävla dum fråga. Svarar på frågorna antagligen, dumbass.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Det är jag nog, ja!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Jadu.. 8 ? Jag har ingen aning.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Humm... det var för ca 2 veckor sen.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Den som jag länkade.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Oh ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Ja, Ludde, min farlige arge hund.
HAR DU GLASÖGON: Läsglasögon.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Mellerööööö
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nope
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nooope
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: För mycket för att skriva här.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Jims värld :-)
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Syster - Vad bra. Jag hör av mig sen då :-)
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Beror la på vem det är. Johnny Knoxville svar JA. Men annars.. njee..
HUR SVARAR DU I TELEFON: Clary! eller. Yes ? ,beror på vem som ringer.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Ludde. Vara med Emms & alla andra vänner. Festa. Njuta av livet.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Vara med Emma & Virre, yes!
HAR DU DVD-SPELARE? Yeppyepp
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Broar med vatten under, djupt vatten, förlora någon som jag har nära.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Njaaa.. men fiser kanske inte när man käkar. Har man bra bordsskick då?
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Humor. Fina ögon. Leende. Killparfym. Tatueringar. Rakat hår. Egen stil.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Just nu i halsen, konstigt nog. Annars så e de la ryggen.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Ja faktiskt.
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Rosa.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Heee.. har alltid haft mobil
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Haha jadu.. har bara träffat besiktningsgubben & han är klart INTE snyggast. Så.. ingen.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Pepsi Max.
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögonen, stilen & leendet. Grr.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Naaa..
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Hm.. 1 kanske. Tror jag ? Vettefan.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Kan nog inte välja ut olika år. Hela livet har vart bra faktiskt.
VAD KÖPTE DU SENAST? Chips tror jag ;-)
BRUKAR DU KOMMA I TID? Jodå, ibland så! hehe
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött, hostig, sleten. Mycket & göra, så sitter jag här!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart skulle jag tro.
KAN DU LAGA MAT? Jo klart jag kan, det är faktiskt inte så svårt! & det smakar helt OK också.
VAD PLUGGAR DU? På komvux.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Jodå!
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Kanon. Virre & Emma var här, vi kika på Bb & mös :-*
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Japp! Timvik på ett demensboende.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Olika från olika gånger. Men vad räknas med full? Då man sluddrar när man pratar eller när de snurrar till lite ? Om det är sluddrar så krävs de rätt mycket. Men snurrar till lite kanske, om man räknar öl, 7 st kanske ?

  P&K // *C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0