Efter regn kommer solsken

Gratior est solito post maxima nubila Phoebus, post inimicitias clarior est amor.
"Klarare än annars skiner solen efter täta moln, klarare lyser kärleken efter strid".
Ursprung till ordspråket;  "Efter regn kommer solsken".

Clarrann här!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, min dag har inte vart händelserik.
- Vaknade
- Gick ut me Kludd
- Åt frukost
- Duschade
- Erica var här på kaffe :-)
- Legat i soffan & degat
- Gjort middag.

Ska plugga också men gör de lite senare, orkar verkligen inte nu.
Tror ja e på väg att få en förjävla förkylning. :-( Det är inte så rockigt!
Men jag är glad ändå. Nananana.
Funderar på ifall jag ska lägga ut någon listj... och fylla i, maybe maybe.

Idag kom grejerna från MoreThanLove, ska hämta ut dom imorgon :-)

Väntar på att mitt förbannade bankomatkort ska komma också, som jag klantigt nog råkade ringa & spärra förra helgen. Tappade det på Wärs, ringde & spärrade det, hittade det 5 minuter efter på golvet. Inte så kul. Men what to do!

Åååhh ja kanske ska ta & spela tv-spel? Gött längesen.
Några bra Xbox360 spel tips?

Igår fyllde min fina Luddeman 4 år! <3

Saknar M :-*

Puss&kärlek // *C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0