Fridaayyy

Jajamän, fredag vare här!
Är jävligt lyckligt lottad som har fått en sån vän som Emma.
Hon är min diamant <3 !!
Vad vore jag utan dig min fina?

Humöret är inte på topp, ja ska ta min kudde & mitt fluffiga täcke & bädda ner mig i soffan & slå på gårdagens program med Big brother, missade det för jag, Emma & Jari satt & surrade lite. Ni är så underbara!
Alla mina vänner & min familj såklart, ni är tamejfan allt.
Vi kanske inte pratar varje dag, men jag vet att ni alltid finns där för mig <3


Every day is a fucking happy day!

Kärlek&Respekt
// *C

Kommentarer
Postat av: Emma

vad vore jag utan dig Bävernmin <3

2011-04-29 @ 10:22:16
URL: http://kotttefloflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0