grå och en dyster dag

men inte för mig , för jag är glad & solen lyser alltid i mitt hjärta !


Jag kan inte förstå att jag alltid är glad ?
Det är ju bra så att säga men ändå. 
Kommer inte ihåg när jag var sur , irreterad , ledsen
eller vad som helst senast..
Haha , ajja bara man är glad så :)

Förmiddagen har jag inte gjort så mycket.
Packat ner saker som jag inte använder & som inte behöver
vara framme för 5 öre ! Sen har jag bara tagit det chill.
Ätit på Gruzzolo med mot & far också ! :)
I eftermiddag blir det jobb från 16-00 .
Det är rätt gott att jobba kväll ändå , för då har man
hela dagen för sig att göra något annat ! :)


Men nu funderar jag på att packa ner lite till som jag inte använder.
Så att det försvinner ifrån mitt rum & en sak till. Gud vad lite saker
jag har i mitt rum helt plötsligt . HAHA! inte så roligt att veta kanske
men de finns kanske folk som tycker det är något att veta ^^

Saknar min CLARY också !
Och jag träffade henne igår senast !


Över och ut
e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0