Hej hopp!

God morgon ni!

Nu är det såhär, att världens bästa syster fyller år, Diana! <3
Så idag bär det av till henne vid 17 för att äta tacopaj & tårta, inte helt fel på en torsdag ;-)
Gratta henne ska ja såklart också göra, mhm! Min fina.


Min dag började av att jag vaknade av alarmet, kl 07 (!), gå ner till tvättstugan för att sen inse att jag inte hade något tvättmedel. Gick tillbaka till sängen, gosa lite med M, gick till affärn & köpte tvätt OCH sköljmedel, det ni! Tur att jag gick dit ändå, hade bara 1 cigg kvar. Kataströööf. Fast ne. :-)

Jag har börjat med min fina "diet". Varma koppen! Smakar bra, speciellt kantarellen, mums.
Men bara morgon & kväll, middag måste jag äta klarar mig inte utan en köttebete vettni.
Haha ska visst bli lite mer slimmad inför sommarn, om jag orkar så att säga!
Jag kan inte både vara tjock och rosa. Som Johan Glans hade sagt!

Min dag ser ut såhär:
- Tvätta klart
- Mattelektion kl. 11:10, om nu datorerna funkar där eftersom att en fiberledning har gått sönder.
- Gå till banken & skälla lite, mitt bankomatkort kommer aldrig. Beställde det för två, TVÅ veckor sedan.  Snart tre. Suck ja blir så matt på att behöva gå dit o plocka ut pengar hela tiden..
- Köpa present till min syster. Jag vet jag är sent ute. Men bättre sent än aldrig!
- Plugga Naturkunskap B & Samhällskunskap A , det är inte lika roligt som det låter..
-
Göra mig iordning & knalla iväg till syster på kalaset, krama Joel ska jag göra ock!

Vill töja mina öron till 12mm också.. har 10mm nu, kanske inte gör så stor skillnad iofs.
Jag får mina ideér.

Ne här blir inga barn gjorda, nu ska jag kika klart på Jims värld, brygga lite kaffe & sätta igång & plugga lite.

P&K
//*C



Kommentarer
Postat av: Diana

<33333

2011-04-14 @ 15:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0