Höörröö!

Hepåer!
Här har de inte skrivits på några dagar, ska se om ja kan kladda ner nått gött.

Äh, vi kör på en lista istället!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans, två linnen (svart&vitt) & jeansshorta. Stiligt!
Vad använder du just nu för skor: Just nu sitter jag med sockarna bara.. men annars e de tygskor som gäller, vår vettni!
Favoritfärg på kläder: Jeans, något snyggt boxarlinne & skinnjackan.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag & Mattias
Du pratade med: Mammsen
Du delade en drink med: Oj.. hm, delar inte mina drinkar ;-)
Du gick på bio med: Emma & Elin, ÅsaNisse!
Du gick på stan med: Stan o stan.. köpingen snarare. Det var Mattias&Marcus.
Skällde på dig: Oj.. de vet jag faktiskt inte, var ett tag sen.

Senaste
Låt du hörde:
Moonlight Shadow - Italobrothers
Film du såg: Huum.. Det vet jag inte, var ett tag sen ja såg film faktiskt. Vart fan har skräck-kvällarna tagit vägen?!
Mat du åt: Åhåhåh, mammas & Hasses kycklinggryta, det bokstavligt knulla i mun.
Kram: Mamma :-)
Puss: Mattias :-*
Fest: Fredags, hemma hos Jessica. Sjöng singstar & surra gött! Härligt
Känslan: Kär
Ilska: Säger bara fjortisbrudar, ajajaj.
Glädje: Det har jag hela tiden! :-D
Dröm: Hm, drömde om syrran inatt att hon hade skaffat pojkvän ;-)
Boken du läste: Bakom stängda dörrar.
Personen du träffade: Min underbara familj.
Personen du pratade i telefon med: Tror det var mamma.
Personen du fick sms av: Mattias
Gången du åt en 7-eleven korv: Vettefaaan!
Gången du var utomhus: För en timme sen ungefär.
Gången du sov: Hemma hos mamma, totaldecka efter maten. Tokmätt!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag :-)
Saken du köpte:
Chips & cola

Om dig

Namn: Clary
Ålder: 21
Smeknamn: Clitt, Clarraan, Clitticlitt, Clittan, Päron osvosvosv.
Syskon: Diana, min älskade storasyster. Har även en "lillebror" som ja sällan träffar.. :-(
Sysselsättning: Pluggar på komvux, umgås med mina fina, dansar på stan, flummar runt som en tok.
Bra egenskaper: För det mesta glad! Det smittar vet ni väl? ;-)
Dåliga egenskaper: När jag väl blir arg, då blir jag aaaarg. Arg som tjuren, fast lite mer!
Linje/klass: .... vad jag har gått? Barn&Fritid
Hårfärg: Black madame
Ögonfärg: Grön&blå, mest gröna.
Skostorlek: 39


Sååå... nu vet ni det.
 PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0