Oh happy day

Oj här har man inte skrivit på någon dag , men har ej haft tid.
Har jobbat hela veckan & i helgen har jag bara left som jag brukar göra.
Men i helgen , ja vad gjorde jag ;)

Fredags
Så jobbade jag och sedan så gick jag & Vangas till Clary.
Sen handlade vi & sen började kvällen med att
sova på Rådahallen med tjejerna i Innebandyn :)
Och roligt hade vi , fast att Lina sakdade sig :/
Hoppas du blir frisk fort :)

Lördags
Spelade tejerna match mot knattarna och de blec oavgjort & en match vann vi :)
Sen så var man lite på marknaden sedan var man med Elun.
Sen paaaartyyy på kvällen ;)

Idag så har jag varit på Överby med Elun. Skulle ha köpt byxor.
Men nej , jag kom hem med en jacka , två skjortor % en go tröja :P
Men så kan de bli :)

Nu är jag hemma hos Clary & Vangas är här .
Så nu ska jag vara social :)

PUUSSS
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0