Tidsfördriv

Vad är klockan just nu? - 16-05

När gick du upp ur sängen i morse? - 07.00, tvättdag!

Vad har du ätit idag? - Riskakor, varma koppen, stekt fläsk med potatis & lingonsylt.

Vad har du på dig just nu? - Mjukisbralls, två boxarlinnen (svart&vitt), svarta sockar som alltid.

Har du städat på ditt rum? - I min lägenhet, mestadels faktiskt. Ska sätta igång efter denna listan.

Dagens händelser? - Inte mycket. Tvätta, gick o tjöta hos Mia, käka lunch med Virre & Mia, gick hem o slängde mig på soffan.. åå de va de.

Vad gjorde du igår? - Gick hem till syrran o tjöta lite, sen bjöd hon på grillat. Sen gick ja hem igen så kom Mattias & mös med mig.

Vilken film såg du senast? - Den senaste Harry Potter, va helt ok faktiskt!

Den bästa filmen? - Humm.. älskar Grease & Dirty Dancing. Men även många andra.

Hur många fingrar har du? - 10

Flyter golfbollar? Naaa de gör dom la inte

Var är du just nu? I min fiiiina tvåa! ;) hehe. Lägenheten.

Är det någon annan i rummet? Yes, min Kluddeluddman :) Hunden alltså med andra ord.

Hur många signaler innan du svarar? De beror helt på.

Skiter du ibland i att svara? Oh yes. Bara för att man har en telefon så måste man inte alltid svara.

Har du en bokhylla? No

Om ja, vad har du i den? -

Vilken årstid är bäst? Våren/sommaren

Vilken dag är bäst? Dom bra dagarna!

Vad händer i sommar? Ska antagligen på Peace & Love, jobba en del ska ja göra ock.

Vad såg du senast på tv? Tror de va top model, gött ovärt.

Favorit program? How I Met Your Mother, absolut!

Vad köpte du senast? Diskmedel & dasspapper, kul.

Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Mobil,va ja vet

Veckans roligaste: Hmmm... de vet ja inte. Valborg i helgen. :)

Veckans tråkigaste: Idag tror ja, kasst humör.

Veckans dummaste: Jag, pga mitt sabla humör.

Ris, pasta eller potatis? Potatis!

Hus eller lägenhet? Bor i lägenhet men hade gärna bott lite utanför i hus, mysigt.

Vara ihop eller singel? Beror på faktiskt. Men just nu vara ihop :-*

Skid- eller solsemester? Solsemester

Dusch eller badkar? Dusch på sommarn & badkar på vintern ;)

Pussar eller kramar? Ååhhh så svårt.. båda är ju så gott. Jag kan inte välja. NEJ SA JA.

Vill du ha en snigel på ögat? Jaaa, som ja har längtat! Jag kan snigla dig på ögat.

Tom Cruise är: Gött ointressant

Vem är den bästa rapparen? Hmm.. Eminem isf?

Tycker du det är skoj att svara på frågor? Ja, helt ok tidsfördriv!

Hur mår du? Börjar piggna på mig nu :) Så de börjar gå åt rätt håll igen!


Cheeeeeeeers mates

//*C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0