trött tjej

Hej hopp och här har man inte hunnit att skriva något.
Har som sagt inte haft tid.
Det har hänt mycket nu känner jag.
Fick en lägenhet i onsdags och började måla den i onsdags.
30 liter vit färg har det gått åt och även annan färg till fondväggar och så.
Men nu är det bara köket kvar sen så blir det flytt :)

Får se om jag hinner åka till Ikea på lördag och köpa säng & soffa.
Sen blir de ju paintball med jobbet :)
På Söndag blir det ner till Stockholm , dit min bror är och tränar
inför hans utlandstjänst . Sen hänger han med hem och är ledig en vecka :))

Men nu mina kära vänner , nu ska jag packa lite sen laga mat till mig 
innan man ska till jobbet :)

Över och ut 
E





GRATTIS JÄSSIÄ PÅ 20ÅRS DAGEN !




Kommentarer
Postat av: elinpelin

haha, du är så go!

upp till skåne o ner till stockholm, man vet då aldrig vart du befinner dig ;)

2011-04-13 @ 19:40:51
Postat av: Snabblån och Minilån

Riktigt snygg blogg, jag gillar det du skriver (:

2011-04-13 @ 20:29:41
URL: http://minilan.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill också åka till IKEA :)

2011-04-13 @ 22:24:47
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Emma

Elin : de är så jag pratar , om jag inte hade pratat så hade du inte hört att de var jag gullet ;)

Snabblån & minilån : Tackar , det glädjer mig att någon läser :D

Ida : Spara penag och åk till Ikea , mky pengar spenderar man men man är nöjd efter :D

2011-05-03 @ 01:53:03
URL: http://kotttefloflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0