just nu.

Just nu vill jag flytta, just nu vill jag hoppa från det största berget som finns, just nu vill jag springa så fort tills jag inte kan röra mig mer, just nu vill jag slå knytnäven i väggen tills handen domnar bort, just nu vill jag lägga mig och skrika så högt jag bara kan tills jag blir hes, just nu vill jag slå sönder allt runt mig, just nu vill jag ta en bil och bara åka i väg och aldrig komma tillbaka, just nu vill jag åka och bomba alla iditoer som inte är värda att leva, just nu vill jag göra något som får mig på bättre humör, just nu vill jag bara....

idag kan det vara en sådandära natt man vill göra allt för att få ut allt som man håller inne.
men det är det inte, jag har bara de konstiga känslan som får mig att tänka såhär..

just nu tror jag att jag behöver krypa ner i sängen och tänka och bara va.
och även försöka att sova.


och bara så ni vet allihopa !
Jag saknar min CLARY och en vacker/dålig dag ska vi döda massa zombies ! Vi har skillsen ;)

God natt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0