Mycket bättre

Oj , vad hände fick sova till halv 8 idag och det gjorde mycket !
Min dag har jag spenderat på att spela CoD sen har lille Elun varit här och så.
Inte mycket gjort idag inte :) 
Jag mår mycket bättre idag & jag har inte ont i halsen. I morgon har jag käkat medicin i 3 dagar
och vet ni vad ? Då smittas jag ej mer. Då kan jag vara ute & träffa alla mina underbara :D
I morgon ska jag upp och hälsa på Mia när hon jobbar hos tuten & så
har jag funderat på att gå hem till min Clary & kramas en massa !

Nu blir det ringa min underbara Julia & sen läsa boken Gömda :)

CLARYYY , får jag komma till dig i morgon ? eller aa om jag inte får så kommer
jag ändå för jag vill kramas & skratta ! Så jag hoppas på att det är upplåst ;)

Detta har varit min dag som resten av veckan !

Kyss & kläm 

Forestrat är den beste !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Med ett stort leende så säger jag : JAAA!

Komsikomsi mitt <3 !

2011-02-24 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0