Torsdagen är dagen innan fredagen

Hallååå Booojje!

Fy rattarns va mätt jag är.. varför slutar man inte äta när man känner att man är mätt? JO det ska jag förklara för er, det är inte så lätt att sluta käka när det är såååå god mat. Men nu ångrar jag det..whiiine.

Min dag har bestått av:
- Massor av läsande av Bakom stängda dörrar, som är hemsk, vidrig & man kan inte förstå hur det finns sådana människor. Ändå kan man inte sluta läsa den. Ett barn som inte får någon som helst hjälp, alla runtom blundar. USCH. Blev illamående..

Idag har jag annars vart på möte med jobbet, delegationsmöte.. helt ok trots att jag inte jobbar där haha men de kan va bra o ha om man ska hoppa in någon dag.
Lagat mat som sagt då..så ringde Erica & babbla i 2 timmar nästan.
Nu ska ja plugga lite matte & sen läsa klart boken är det tänkt. Köpa cigg ock, suck.

Mer intressant än såhär blir det inte!
Emma, kom o kramas med mig snart.

Puss&Krääääm / Claaaary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0