Tror gör man i kyrkan

Änu en lugn dag idag .
Inte så himla roligt , men dessa så kallade läkare vi har i Mellerud
säger att man inte är sjuk men så helt plötsligt så har man prickar i halsen
och de nyss har kollat och säger att de inte ser ett piss ! Blir förbenad på dom.
Ska iaf till läkaren i morgon igen så de kan se i min hals och bara hänga 
med på att jag hade / har rätt!
Fördrivit tiden med att spelat Xbox typ hela dagen idag & sett på två filmer.
Man hinner med mkt roligt när man är sjuk & vaknar kl 6 på morgonen :)

Idag har även jag träffat min fina som kom till den stora staden mellerud idag !
Det ar roligt att se henne igen & se henne le & skratta :D


Just nu är min mor med Rebecka till Veterinären med Kajsa,
hoppas kajsa mår bra ! Mor min svarar inte på telefonen när man ringer & även
hade Becka tid kl 7 , så får hoppas på det bästa !

Och änu en sak , jag saknar min forestrat & våra fina skrattanfall i hennes kök !

Nu blir de lite tv och strax försöka få i mig lite käk så här på kvällskvisten!


Byyee-eee !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0