Vakna med the voice

Min kväll har inte varit super bra, somnade ca kl 12 sen vaknade jag kl halv 2
igen och trodde kl var 6 på morran men nej den var ju inte det. 
så somnade om men sen vaknade jag vid 4 och trodde kl var 8 typ ,
men de var den inte ;)
Men sedan så vaknade jag vid kl 6 i morse och då var kl 6 (y)
Så nu på denna morgon kvist gör jag inte så mycket & jag tror de flesta sover just nu 
och det hade ju inte varit att få sova ordentligt .
Men nu på morgon kvisten så har jag gjort varm oboy ;)
så min morgon består av varmoboy , tabletter , film & täcke & vänta på att jag hat fått en tid
hos läkaren IGEN ! -.-

Men nu blir de Step Up 3 !


Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0