Wöööpp!

Clary härr-r-r-r.

Idag vaknade jag på fel fucking sida, huvudvärk, pms, übertrött.. fakjdsfieow ungefär så.
Men nuu har de ordnat upp sig! Dratt i mig 3 koppar kaffe, pratar med Pelvis en sväng, rökt min morgoncigg så nu e jag på gång igen.
Lyckorus deluxe har jag nu, blev inskriven på Komvux i resten av ämnena idag så nu kan ja äääntligen söka de förbannade lånet & sätta igång. Det börjar lösa sig nu, yeaah!

Idag ska jag plugga matte B, ska snart ha prov i Kap. 1 & 5, så får trycka de in i skallen på mig.
Dra någon film & laga nån go middag ska jag göra också, mysa med Kludd också ooohh va jag älskar den hunden :-*

 DAGENS HUNK :  Jag e helt förälskad i Charlie Hunnam, helvete vilken snygging.
                            Var ju tvungen att kolla på Green Street Hooligans igår, & han
                            är ju inte fy & skam, så mycket kan jag säga!

Idag är Emma sjuker, inte kul, INTE kul.. Hoppas du kryar på dig gölleröva. <3

Ne, mer kaffe & lite plugg!

Hepårepårepåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0