Hemma igen då

Dååå har man kommit hem till Mellerud efter att ha varit borta i en vecka.
Var först i Helsingborg för att fira min underbara Emmy på sin student.
Och så var även dem goa där Thilda , Natti och Sandra .
Sjukt roligt hade vi och trevligt. De var som förr :))
Efter en underbar helg i Helsingborg så drog man till Småland.
Till Jennifer och där har det varit hur bra som helst.
Fick träffa Jennifer , Yannike , Dennis och massa mer underbara människor.
Ville verkligen inte åka där ifrån , men om jag hade varit rik så hade jag stannat kvar.:)

Nu ska jag sova för i morgon blir de fika med Anna och sen student !

Peace and out!



Jag !

Mina nya skor. Nöjd !

Sandra Natti & Emmy !

Vaniljlatte och en mini cupcake !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0