Änu en måndag !

Tjaa , inte skrivit på några dagar , men så blit det i bland.josh duhamel
Kom nyss hem ifrån Clary & Virre var där , vi såg på en "rysare" inte så mkt till det men
sen såg vi Big Brother ! Nu är man hemma och ska strax sova .
Ligger och drömmer mig bort på en resa till New York och jag ska spara ihop pengar
så jag kommer iväg för nu vill jag verkligen dit :D
Clary min fina , följ med mig & det tror jag du kommer att göra :)

I morgon blir de hem till Mia på förmiddan & sen eftermiddan blir de till
päronens jobb :) & det är även semle dagen i morgon , nice som faaan !


Drar även en
Dagens Hunk!
Josh Duhamel



Kommentarer
Postat av: mamms

Mkt snygg Blogg ! Ögat e kanonsnyggt ! Kram på er

2011-03-08 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0