Drömmar

Jag drömde en sjuk dröm inatt.
Jag va på väg till en bro , jag hatar broar, & på vägen till bron så var de blod överallt på vägen. Någon hade blivigt påkörd.
Sen när jag väl kommer till bron så håller den på & rasa, eller den är fixad lite med plankor, som om de skulle hjälpa.
Jag tänker: "Äh.. detta klarar jag!" & fortsätter att gå. Halvvägs upp får jag panik & bron börjar kännas jävligt ostabil. Så jag kanar ner igen. Ja, verkligen kanar, sätter sig på arslet som på en stjärtlapp ungefär.
Så vaknade jag i panik.

Alla säger ju att drömmar har någon betydelse så jag sökte på google & hittade:
BroarDrömmar om broar betyder lycka av något slag. Bron är ett säkert medel att ta sig över ett farligt ställe. Men drömmer du att bron störtar samman under dig, tyder det på att du oroar dig för något.

& som sagt.. "min" bro var blodig & ihopsnickrad med lite brädor. & nu pratar jag inte om en liten bro utan ungefär en som är vid överby. Hur ska man tolka det? Jag måste vara väldigt orolig över något som jag inte riktigt är fullt medveten om.

Blod: Ska stå för pengar.. inte för att jag riktigt fattar nu det ska gå ihop!


Ne.. du får jag sluta va så djup. Ska dammsuga & plocka iordning, mamma kommer snart & säger hej.

Sidan jag hittade drömtydningarna på var: http://sjundesinnet.se/dreams.htm#F
Kul & kika på!

Emma darling, vi ses snart!
Helvete har inte setts på en dag, de känns som en vecka..
<3

Kyss & heepååeerr / Claroy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0