Gomörra gomörra!

Jag sitter just nu i soffan med täcket runt mig, har precis kollat klart på How I met your mother s.6 e19.
Världens bästa program!

Ludde ligger i sängen där som jag brukar ligga & sova med täcke över sig han med, jag måste ju bädda in honom. :) Min älskling. <3

Våren verkar ta en jävla fart här, jäklar va gött.
Ut & gå en promme sen med Kluddmannen.

Igår var jag hos Timmy med goe folk, kom hem vid 3-4 inatt jäklar va trött jag var.
Vaknade 9 idag, har slängt i mig 2 powerking, lite chips. Mår prima!
Helt plötsligt blev jag röksugen också.. jaja de får vänta.

Pack-dax & film-dax & ut-med-Ludde-dax.. oh nu tappa jag orken.

DAGENS HUNK:

Travis Barker :-*



P
&K // *C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0