Inte många knop..

idag inte !

Idag har det varit väldigt lugnt .
Sov i 5 timmar efter jobbet sen hem till Clary & den underbara flicka bjöd mig på kött , pommes & beasås.
Hur gott som helst , och hur go är inte min underbara vän då !

Sen blev det hem skriva ner lite till Innebandyn sen fick jag i väg.Blev inte som vi hade tänkt oss för självklart så hade inte så många
klubbor, men det fixade sig :) Hoppas de inte tycker mindre om mig nu ;)

Nu står jag och lagar mat så jag har till matlådan i morgon , sen blir de film
för hela slanten.

Och jag tillägger att jag har ont i huvudet & jag fryser , så jag hoppas att jag inte
åker på någon jävla förkylning nu.




över och ut
E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0