Intressant brev

Idag fick jag ett trevligt brev:
Clary
Det finns tydligen ingen eller inga ambitioner att ha en normal relation till oss. Trots upprepade kontakter till er så får vi ingen respons. Födelsedagar, farsdag, jul eller påsk ingen skillnad. Året är långt och dagarna många. Jul, påsk, födelsedagar & farsdag behöver ju inte alltid prickas på precis rätt dag men ändå någon gång borde gå.
Inte minst med tanke på Wille så gör vi nu en PAUS i denna strävan att komma samman som en vanlig familj. Nu får ni nöja er med Hasse och mamma sålänge, det är ju ändå dem som ni officiellt presenterar som er riktiga familj.
En pappa som har gett upp!
Ps. Vi kommer alltid att finnas här om ni framöver får andra värderingar. Ds



Kom inte & spela "pappa" efter nästan 6 års ointresse för mig & min syster.
Den pausen tog du för längesen.

// *C


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

De har haft lika lite intresse för oss och vår familj, på stan känner han inte ens igen mig till exempel. Stand strong! <3

2011-03-30 @ 17:07:14
Postat av: Therese Skoogh

Jösses!

Vilket brev. Jag är stum och förvånad..

<3

Ändå, the best to you..

Mysig blogg!



Mvh Therese

2011-03-30 @ 19:12:16
URL: http://thereseskoogh.wordpress.com/
Postat av: Clary

Kusin: Känns bra att det är fler som har märkt av samma sak. Det som inte dödar det härdar!<3



Therese: Ja, man vet inte vad som har hänt inuti hjärnan på honom. Tack ! <3

Tack så mycket, väldigt fin blogg du har också :)

Kram Clary

2011-03-31 @ 12:18:20
URL: http://kotttefloflob.blogg.se/
Postat av: elin pelin sjöfisk

älskade fina hjärtat, blir mållös av att läsa detta när jag tidigare fått höra vad ni har för relation. jag hoppas du vet o det tror jag helt säkert att du gör, att du absolut inte har någon skuld i någonting, o att din riktiga familj är också det enda som betyder någonting! jag finns här för dig, alltid! <3



jag tror på DIG!

<3



2011-03-31 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0