Oh happy day

Glädjerus idag!
Så jäkla skönt att vakna & vara glad :)

Klockan är nu 10:53.
Jag har hunnit med att dricka kaffe & äta frukost,
har också vart ute & gått med Ludde i 1 timma!
Riktigt gött var det, blåste lite kallt men ajja... de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Snart ska ja sätta mig & nöta igenom kap.1 i Matte B, ska försöka ha prov nästa vecka.
Kan va ett plus att kunna det då haha.
Men Matte är ju inte mitt starka ämne men men.. de är bara & bita i de sura äpplet!

Sen ska jag surra runt med Virre, vet inte riktigt vad vi prata om igår att vi skulle göra.. men nått var de! :)
Hon va här till 1 inatt tror ja klockan blev. Först Greys, sen Big Brother & sen kika vi på Heartbreak Hotel.
Gotta love it.

Nää... här blir inga barn gjorda! Dax & plugga kanske medans jag har orken till det.
Men först:

DAGENS HUNK:
Greys Anatomy's egna Avery.
Jesse Williams :-*



Puuss & hallonkräm // C*
Ps. Jag älskar dig Mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0