Önsdag med ett Ö

Nu är det Önsdag som Clary skriver !
Sovit i 5 timmar nu efter att ha jobbat natt.
Nu så är man hemma hos Clary & här blir det strax mat.
Så söt ho är som bjur på mat så här på "morgonen" :)
Blir att vara här en stund , sen ikväll blir det innebandy träning med
mina tjejor & sen hem och försöka att sova :)

Idag är det väldigt blåsigt ute & min mössa höll på
att flyga iväg när jag gick på som faan !
Är det bara jag som har fått vårkänslor ?
Pratade med min mor också & i Idre så är det snö blandat regn & halv storm.
Så jag är glad över att jag är hemma ;)

Men nu ska jaj vara social med Clarens !
Eller just nu är hon på toa , så hon är ju inte speciellt social nu alltså men ......
nu så är ho tillbaka ;)

heipårej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0