Sicket vockert väär

Hepåer!
Idag gick jag upp kl.7, sedärja !
Satte mig vid facebook, vilket jag får nu igen efter en "strejk" på 1 vecka. :)
Sen ut med Kluddisen & sen iväg till Matten, fullt upp.
Snart ska ja plugga Samhällskunskap & tvätta, först upp o handla tvättmedel.
Dricka lite mer kaffe kanske jag också ska göra.
Ut på långpromme idag också. Harrejösses sicket schema ni!
Livin' the dream, wooohoo.

Riktigt gött väder idag, förutom blåsten då. Men man kan ju inte få allt här i livet.

Ni kan inte aanaaa va sugen ja blev på att köpa ödla nu, ojojoj.. Jag måste göra det.
En ciliatus, dom är ju så förbannat charmiga! Nomnom :-*
Man kan ju inte säga att den är ful direkt :)
Har haft en sån förut så vet ju det mesta om den.

Ne här blir inga barn gjorda!
Nu ska ja söka annonser på Ciliatusar.
& gosa med min bäste pojk Kluddman.

Puss & hallonsoda / *C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0