Vår med snö är ej beställt

Tjöt Clarraann här!

Fan.. de börja snöa idag, igen! Är de inte slut på det snart? De va ju vår igår :'(
Jag orkar inte med mer snö, NEJ!

Var & kikade på lägenhet idag, haha den är tvärs över gården här.
En 2a! Gött nöjd tjej, väldigt fin va den  :)
Emma & mamma fick följa med o kika på den.. jag har alltid LITE beslutsångest. haha!
Men den får de bli :D

Åhh.. feber börjar smyga sig på. Jag orkar inte. Magkatarren känns som fan, inte okej.
Kaan man aaaaldrig bli friiiisk? Havregrynsgröt till frukost varje morgon, nomnom, fast ne. Usch de e då inte gott de kan ja lova er!

Nu laddar ja filmen Salt, ska se den efter att ja fixat sista tvätten som ja ska hämta strax.

DAGENS HUNK:

Johnny johnny johnny, min älskade Johnny Knoxville.
Han är den största hunken av alla!
Han vet inte om det än, men han älskar mig.


             


Ne.. får iväg till tvätten!
Hepååerr :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0