09:21

God morgon på er!

Jag sitter här med ett glas mjölk & äter mockarutor.. gött nyttig frukost va? Haha jaja.. man får ju leva lite också. ;)
Ja just det.. jag har tvätt-tid, kom ja på nu bara sådär. Men jag oooorkar verkligen inte. Har jättelite tvättmedel kvar så måste knalla iväg till affärn (vilket inte e långt eftersom att jag bor i ett litet samhälle så tar väl max 5 min dit).

Igår var Emma & Virre här & kollade på BigBrother.
Jag trodde att ja skulle skrika ihjäl mig.
Trodde verkligen att Peter skulle åka, men ikke! Så jäkla glad jag blev.
Peter eller Simon kommer att dra hem'et. Eller vad tror ni? :)

Slängde ett öga på tvn nu & såklart går Smallville..
kom igen, när ska dom förstå att det är ett riktigt skitprogram som går i repris?
Åh. Släng in mer Jims värld istället!

Nej, om man ska ta & göra något vettigt.
Ha en bra dag, ta det vackert idag. :)

P&K
//*C





Kommentarer
Postat av: ANNE

Smallville suger verkligen..

2011-06-07 @ 11:56:44
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0