Every day

is a happy day!


Jag har vart fröken Grinig ett tag nu.
Men nej, nu är det slut på det!
Jag ska dra på mitt förbannat fina gamla leende & stänga ute dom som gör att humöret sjunker.
För ni är inte värt att lägga ner energi på!
Jag slutar prata med er bara, så ja, ta åt er.

Så, färdigsnackat om det!

Jaaaag vaknade halv nio med min älsklings armar runt mig.
Sen gick han till jobbet & jag satte mig o kika på tv.
Bakade rulltårta, ja, jag har kommit in i nått bakstadie nu så jag bakar nått gott varenda dag.
Mattias tycker att det är gott! Meeen.. min kropp dessvärre inte ;-)
Äähh.. man lever bara en gång!

Nu har jag kyckling i ugnen, så förbannat gott.
Ugnen är min bästa vän! Efter min fina Emma då såklart :-*


Ne, om man skulle göra något vettigt? Som att...städa... suck..


*Music is what feelings sounds like*

Puss & alles kärlek
//*C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0