fuckiiing awesome !

Då säger jag gode morgon till alla där ute,
som säker sitter och gottar sig i solen men en kall öl !
eller s har ni ej slutat att jobbat än.
men fint väder är det ute och jag vaknade typ nyss.

är sjukt sleten , men det blir att piggna till , för jobb blir de i natt igen :)
helgen var det pådrag för fulla muggar, massa surr och allt var bra,
och vissa gånger kan man ja bara skita i att skriva ;)

sorry för dålig uppdatering från min sida , men tur att ni har
super duper Clary , som skriver här iaf , när inte jag har gjort det :D

nu kära vänner , nu ska jag faktiskt upp ur sängen & ut i solen en sväng!

simma lugnt , drunkna inte ! 

over and out
E


Slänger även in en gammal bild på Clary & mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0