Måånday ?

Jag trodde det var måndag, men ikke! Det var tisdag. Sepå't!

Min dag började av att Mattias alarmsignal ringde, hate it, kl 7.
Gick ner i tvättstugan för att trodde jag hade bokat tvätt-tid idag, men nej! Det var ju imorgon.
Så kröp fint ner under täcket igen & mös :-*

De är inte alltid man får finbesök vid 8 på morgonen, min älskade mamma <3

Druckit kaffe nu, snart ut & gå med Ludde & Erica :)
Det är varmt kan jag meddela! Riktigt varmt.. djuriskt varmt, elle hur Pelvisito? hehe.
Efter promenaden ska jag hem till syster & hälsa på, krama lite på bästa Joel & surra.
Sen ska jag hem & städa är det tänkt, ta golven.
Jag har visst planerat mer idag än vad jag trodde!

Dagens låt-tips: Kansas - Dust in the wind
Underbar!


Never give up on something you can't go a day without thinking about.

Puss & alles kärlek
//*C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0