Nu var det

så att det blåser ute!


Nu är man på bättre humör efter helgen.
Har varit på bra humör i helgen också men nu när min bror har
åkt till Afghanistan så har jag varit nere lite .
Men mitt motto är fortfarande Every day its a happy day!

Min käre bror hade ringt min mor idag & berättat att han var framme.
Och att allt var bra. De hade 46 grader i skuggan så varmt har de iaf.
Är glad för att min bror åkte , för de har varit hans dröm sen länge tillbaka.
Och man ska följa sina drömmar. 
Jag saknar han redan och det är tomt utan min bror!

Men ja i helgen så blev man 20 år och det känns som jag fortfarande
är typ 15 bast ! Men ja..
Nu så sitter jag hemma och ska kolla på Big Brother i min ensamhet !
Blir att ringa Jennifer sen när hon har slutat iaf :)

Och i morse så bokade jag tågbiljetter ner till min fina Emmy som tar
studenten och så ner till Småland :) :D
Så nu längtar jag som faan ! 

Peace and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0