och fortsättningen fortsätter

Godmrgon alla där ut  & min underbara Clary !

Om ni läser de inlägget som Clary skrivit så ska jag bara berätta för alla er!
Att denna flickan som heter Clary , man kan bara välja om man Älskar henne eller Hatar henne!
Finns inget där i mellan. Och självklart jag ÄLSKAR HENNE !

Och nu har jag inte sett henne på några dagar , så jag saknar henne så sjuuukt jävla mkt.
Men som sagt , jag jobbar och har mig varje dag  så sorry mig gumman.
Men snart är jag ledig och då ska vi dricka kaffi och spela en hel fucking jävla dag!

Men nu mina underbara läsare så måste jag faktiskt dra mig i fran datorn.
Blir strax jobbet för min del till kl 20:00 idag ;)

Peace and out !



Kommentarer
Postat av: HANNA

allt bra? :)

2011-05-27 @ 10:49:07
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt är bara bra :) hur är det själv ?

2011-05-28 @ 16:05:33
URL: http://kotttefloflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0