Sommar&Sol

Ja, god morgon! :)
Sitter i min lägenhet nu & dricker kaffe, åh så gott.
Tinar upp pålägg på fönsterbrädan i solen, haha ja, de tinar la snabbare då?
Man är alltid lika smart & tar upp saker ur frysen dagen innan som man ska äta det, svar nej.

Jag är uppe & tvättar. Ajjemän, idag har jag tagit rätt på dagen tillomed. Tänkte skriva tisdag som rubrik men ångra mig lika snabbt. Tur att man är med ;) hehe.

Meningen att de ska bli grillväder idag, vilket det är just nu.
Meeen.. såg på vädret, elle snarare yr.no att de ska regna och åska.
Då ska jag stanna inne o mysa! Looove it.

Vad tusan ska jag mer skriva?..
Vet att ja skulle skriva något "vettigt" men.. minnet är bra men kort!
Jag har waahahay för mkt fritid.
Ne! Kanske slänger in en lista sen om ja får de tråkigt. Vilket jag skulle tro.

Dagens låt-tips: Mumford & Sons - The Cave
Rätt skön!

P & <3
//*C

Kommentarer
Postat av: Vince

Sv: Kikar in och säger hej! :)

2011-05-11 @ 11:45:10
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0